|
Solgt S: Silverstone GD05 + Asus p8Z77-M |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Andtomet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2011 Sted: århus Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2013 kl. 13:01 |
ønsker at sælge mit Siverstone GD05
http://www.silverstonetek.com[...] ( der sidder 3 case fans med dust filter ) + Asus P8 Z77-M http://www.asus.dk[...] de har været brugt siden december 2012, meget få gange. i mit htpc. ønsker at sælge, eller evt bytte til noget mini itx motherboard (h77 eller z77) kvittering haves kan ses i Århus C afhentes i århus C / Viborg / Hadsten der kan følge 3 specre fans med gratis + intel stock cooler står self som nyt ( original emballage, følger med ) nypris ~1400+ hbo : 800 Redigeret af Andtomet - 21-Februar-2013 kl. 16:20 |
|
![]() |
|
Andtomet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2011 Sted: århus Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
der er budt 500kr for MOB på hardwareonline, hvor den også køre.
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Så vil jeg gerne byde over med 600.-
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
skal vi lige se om vi kan finde et hjem til kabinettet?
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Okay, retter lige 800.- er det så bud som dækker og begge dele?
Vil gerne tag begge dele og byde dig start buddet :) |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
noteret.
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Sælges det kun samlet og kan kabinettet sendes ?
Kunne nemlig godt have interesse i Silverstone kabinettet, men har desværre ikke noget at bruge bundkortet til, da jeg allerede har et andet.
/Flmr
|
|
![]() |
|
solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |