recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - film fra Pc til tablet hurtigt!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

film fra Pc til tablet hurtigt!!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nsane206 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nsane206 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: film fra Pc til tablet hurtigt!!!
    Sendt: 21-Februar-2013 kl. 17:30
Hej alle,

skal på skiferie i morgen og ville derfor lige converterer nogle film hurtigt til min tablet samsung note 10.1 så min søn har noget at se. men da jeg sætter programmet igang kommer den til at bruge mellem 6-12 timer på at lave dem om til mpg4...

Er der nogen forslag så jeg ikke skal nøjes med en enkelt film??

bruger dvdfab og pavtube.

/Hans

Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2012
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 17:55
Kan du ikke bare hente fx MX Player i Google store? Den æder de fleste formater mener jeg. :)
LG E8 55” OLED
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 18:09
Er det over hovedet nødvendigt at konvertere dem? Det gør jeg aldrig på min android device.
Til top
nsane206 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nsane206 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 18:17
har bare ikke så meget plads på det kort der sidder i. og mine film fylder fra 4 gb til 16..
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu