|
film fra Pc til tablet hurtigt!!! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2013 kl. 17:30 |
Hej alle,
skal på skiferie i morgen og ville derfor lige converterer nogle film hurtigt til min tablet samsung note 10.1 så min søn har noget at se. men da jeg sætter programmet igang kommer den til at bruge mellem 6-12 timer på at lave dem om til mpg4... Er der nogen forslag så jeg ikke skal nøjes med en enkelt film?? bruger dvdfab og pavtube. /Hans
|
|
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
|
![]() |
|
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du ikke bare hente fx MX Player i Google store? Den æder de fleste formater mener jeg. :)
|
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Er det over hovedet nødvendigt at konvertere dem? Det gør jeg aldrig på min android device.
|
|
![]() |
|
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
har bare ikke så meget plads på det kort der sidder i. og mine film fylder fra 4 gb til 16..
|
|
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |