|
box '(primært) til netflix.. |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
kurgan
Bruger Oprettet: 19-Maj-2010 Status: Offline Point: 54 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 19:38 |
Jeg kigger på at købe en box til min gamle far så han kan se Netflix .
Jeg har kigget på lidt forskellige muligheder, wd tv box, goflex tv, apple tv og roku. Men når der nu er et forum med en masse mennesker der ved noget om det, så vil jeg jo lige høre jeres mening. mvh |
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
WDTV live fungerer OK til netflix. Lidt bøvlet at lave søgninger med piletasterne dog.
BS
|
|
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har en til salg hvis det er Western Digital WD TV Live G3
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
kurgan
Funktioner
Tak(0)
|
men man får den sædvanlige gallery oversigt (action, serier, nye osv) ?
|
|
Swingking
Guld medlem Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yepp
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
kurgan
Funktioner
Tak(0)
|
jeg er stadig 'lun' på roku , men hvad skal den wd'er koste?
|
|
Swingking
Funktioner
Tak(0)
|
500 kr
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7084 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil anbefale en apple tv 3. Utrolig nem at have med at gøre.
Udover meget lavt strømforbrug. Og fylder næsten intet. |
|
Swingking
Funktioner
Tak(0)
|
men med en wd live kan man afspille alle formater , det kan man ikke på apple tv3 bare lige så du ved det hvis den skal bruger til en nas server også ..
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7084 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt enig at andre bokse kan meget mere, men trådstarter havde kun et ønske om netflix intet andet andet.
Og når der står "gamle". Så er det nok ikke de store torrent / nas løsninger der søges. |
|
kurgan
Funktioner
Tak(0)
|
ja jeg har også kigget på apple tv, min holdning er lidt at hvis jeg ikke finder en anden god løsning, så bliver det apple..
mht mediefiler så er det ikke det vigtigste, men det ville naturligvis være rart hvis han kunne se fotos og hjemmevideoer, uden at skulle slås med itunes. er der ikke nogen der har erfaringer med goflex og roku? |
|
flemmingkirk
Bruger Oprettet: 22-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
WDTV LIVE boksen er perfekt til NETFLIX og den kan køre 1080p/24fps og den er overhovedet ikke bøvlet at søge med, du sætter bare et trådløst tastatur til. Den kan mange andre ting også.
|
|
Flemming Kirk
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |