|
Expendables 2 bluray - DK tekst, uåbnet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
reneAalborg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2013 kl. 15:53 |
Min moster har fået Expendables 2 på bluray, men har ingen afspiller.
Så et stk uåbent DK tekst bluray til salg. hbo 75, eller køb nu til 100,- Skulle mene at den kan sendes som brev for 21,- (op til 250gr) Kører til torsdag kl 20. Bor i Aalborg |
|
![]() |
|
mjg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, jeg byder 75 kr.
|
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Den snupper jeg da gerne for de 100,-
|
|
![]() |
|
reneAalborg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 129 |
PB afsendt PF. OK.
|
|
![]() |
|
Stadig til salg grundet en misforståelse
|
|
![]() |
|
mjg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 28 |
Hej, Jeg byder stadigvæk 75,-
Mvh. Martin |
|
![]() |
|
Tjek.
Jeg lader den køre til torsdag kl 20 igen. mvh René
|
|
![]() |
|
Sylvester og drengene anyone?
|
|
![]() |
|
spursdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
Henter den gerne for en hund.
Mvh
Jan
|
|
![]() |
|
Den går til Jan - PB afsendt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |