|
Købes Onkyo TX-NR616B hjemmebioreceiver |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2013 kl. 20:05 |
er det nogle som har sådan en ? eller ved hvor den kan købes henne til en god pris , send gerne link
Onkyo TX-NR616B hjemmebioreceiver
Ny Pris i dag for sådan en er ca 3600 kr inkl fragt
Redigeret af Swingking - 24-Februar-2013 kl. 20:28 |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en TX-NR515 som jeg måske godt kunne overveje at sælge.
|
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Det er jo en ældre model m er n hvor gammel er den og hvad er prisen så
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Den er ikke ældre end 616...bare en tak mindre.
|
|
![]() |
|
OK hvad er prisen så hvis det er ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
Ved ikke hvad en god pris er for dig, men hvad med:
http://www.computersalg.dk/produkt/813903?varenummer=813903&utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner I øvrigt glimrende receiver, jeg er i hvert fald tilfreds :) Redigeret af Juiceren - 22-Februar-2013 kl. 08:38 |
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
Tak for linket , Ja det er hvis den billigest pris på den som jeg også har fundet , du er fuld ud tilfreds med den ? og har du haft problemer med den ? læste nemlig på nettet at der godt kunne være problemer med den , men ved ikke om det er blevet rette op på ..
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Her selv en Onkyo TX-NR616 har ikke haft andet end gode erfaringer med den, opgraderede fra en Onkyo 705 og må sige at det faktisk var en opgradering på trods af at det er en "mindre" model på papitret :)
|
|
![]() |
|
slet ikke nogle som har sådan en ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
op
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
Havde et mindre problem i starten hvor skærmen til tider gik i sort og kom igen, men det var et udbredt problem og blev fikset 14 dage efter jeg købte min receiver. Siden har den kørt upåklageligt :)
|
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
Ok via en firmwere eller hvad
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |