|
Hjælp til opdatering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2013 kl. 14:04 |
Vil opdatere min Blu ray afspiller Philips DBP 5200
Jej vedhæfter hjemmesiden med filen, ver 1,52(engelsk ????= Link: http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=BDP5200/12&slg=da&scy=DK Ved ikke om jeg pakker den rigtig ud ? Afspilleren siget: isæt USB med den rigtige fil Kan i hjælpe mig |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ikke så skarp i den slags, men kan det ikke lade sig gøre og sætte netværk til den? Kunne det med min gamle Panasonic Blu Ray, så den opdaterede selv via nettet?
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne afspiller kan alt, derfor testvinder 2012 Og så koster den kun 1k Browseren er pisse god der er tilsluttet netværk, men kun USB , indtil du har registreret dig, så er du medlem af Philips Club Helt automatisk bliver du opdateret Tak alle: Jeg er nu blevet opdateret via USB (forstyrrelser på YouSee net var årsagen) NU mangler jeg bare at finde Apps til Netflix og HBO Gad vide om dette ikke er muligt |
|
E.L.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |