|
B&W Panorama 2, nogle erfaringer ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2013 kl. 17:29 |
Hey folks..
Ja, som overskrift lyder, er der nogle der har erfaringer med denne soundbar ?
Umiddelbart ligger den jo i den høje ende, 10.000 har jeg set den til, men syntes godt nok den ser lækker ud !
Går lidt og overvejer den når jeg engang skal have skiftet mit lyd-system ud.
Ved godt at det kun er virtuel surround den kan lave, men det er heller ikke så vigtig for mig. mere selve lydkvaliteten i den
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som nok ikke bliver helt god uden en Sub, som der også er udtag til.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19840 |
For 10.000 kroner kan du få et ganske kapabelt stereosetup..... Klaus |
|
![]() |
|
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
Jeg har sub :)
Men som alt andet lyd skal man nok selv ned og lytte til den..
Lidt i tvivl om den kan spille "nok op" til mit forbrug. Meeen må komme an på en lytter nede i butikken
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Jeg deltog i en demo i HFK for nogle uger siden og var ret imponeret. Der var helt sikkert masser af dynamik i lyden. Under denne demo kørte de med en PV1D, som de slog fra undervejs, hvilket klart udstillede den manglende bund.
Lyden var fornuftig - og det bedste jeg har hørt fra en soundbar. Om den så er 10.000,- værd skal jeg ikke gøre mig herre over, men det var ikke en pris, som jeg personligt ville betale. Den er i øvrigt virkelig flot - som det meste B&W - i virkeligheden.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Jeg fik testen denne panorama 2 idag og var faktisk pænt overrasket.
Havde ikke forventet sådan et lydtryk.. Det var ligeledes med pv1 sub på.. Jeg syntes den havde en fin dybde og bredt lyd spektre uden det bliver et forsøg på at lave stereo. Bare solid lyd i et bredt spektre. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |