|
Kan højtalere udskiftes? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2013 kl. 08:13 |
Hej
Jeg har et JVC TH-L1 anlæg, specifikationer fremgår af nedenstående url: Da jeg egentlig er ret godt tilfreds med reciveren, er spørgsmålet om jeg kan udskifte højtalerne til eksempelvis dem, der i øjeblikket kan købes via fælleskøb? På forhånd tak Jonas B
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19863 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Din forstærker har - så vidt jeg kan se - ikke mulighed for at køre med en aktiv subwoofer. Svaret må derfor være nej.
På den anden side, er du villig til at smide 6000 kroner på et sæt højttalere, så brug da 2000 kroner mere på en ordentlig forstærker som kan levere mere end 10-15 watt per kanal. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |