|
S: IdeaCentre Q150 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
weirdo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2013 kl. 20:16 |
Overvejer at sælge nedenstående
Er blevet brugt til XBMC. http://shop.lenovo.com/us/landing_pages/ideacentre/2010/q150 Nextgen ION, 1.8 Ghz cpu, 2gb ram osv. Den er SUPER lille (i forhold til fx asrocks 330) Befinder sig i vejle Hbo 900 |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan den trække Blu ray rips?
|
|
![]() |
|
weirdo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Jeps, hvis det er over XBMC så ja.
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
Jeg finder ikke noget på linket - er der fejl i det.
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
Hvor meget RAM og harddisk har den? Synes jeg finder lidt forskelligt, når jeg googler den.
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
Sorry, Ram står der jo ;) Men så 160, 250 og 500 GB harddisk rundt omkring.
|
|
![]() |
|
Det sidder 320GB harddisk i den :)
Virker da fint?
Redigeret af weirdo - 01-Marts-2013 kl. 11:34 |
|
![]() |
|
Tak for harddisk info. Linket virker fint her.
Hvor meget larmer den? Kan den ikke trække fulld hd i windows? Bruger pt. Windows Media center på min gamle maskine.
|
|
![]() |
|
Ligeså meget som en xbox 360 vil jeg mene. Jeg tjekker lige om den kan trække full hd i windows. har pt installeret windows på den :)
|
|
![]() |
|
karstenmentz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: Aabybro, Danmar Status: Offline Point: 3 |
Hej Weirdo
Jeg er interesseret i din maskine - kan du ikke lige kontakte mig på 51918788?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |