|
S: Popcorn Hour A-300 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2013 kl. 21:45 |
Halløjsa,
1 stk. Popcorn Hour A-300 sælges, den fremstår pæn og velholdt, vi blev aldrig rigtig venner ![]() Der følger 500GB harddisk med. Pris idé 1100 kr. Mvh Mikkel
|
|
![]() |
|
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
Er der restgaranti på afspilleren?
|
|
![]() |
|
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
Hej Jacob,
Ikke længere - hvis du har lyst til at give et bud er jeg åben for forhandling. Mvh Mikkel
|
|
![]() |
|
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
jeg er også nødt til at spørge, om der er kvittering på af hensyn til forsikringen:)
|
|
![]() |
|
Nej, det er der ikke. Den er bortkommet på et eller andet tidspunkt.
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Vil du bytte med noget? Hvad skal du have i stedet? |
|
![]() |
|
Hej Rolf,
Jeg er ikke lige klar på den store byttehandel, jeg er allerede vendt tilbage til min WD live. Mvh Mikkel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |