|
NTFS TIL FAT32 UDEN AT SLETTE |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nyng32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 68 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2013 kl. 17:11 |
Har brug for lidt hjælp her
![]() Har købt en ekstern harddisk som jeg vil slutte til min blueray via USB for at se film.Jeg ligger film ind når den er i NTFS da jeg ikke kan ligge dem ind i FAT32 fordi filerne er for store.Så vil jeg høre om man kan skifte fra NFTS til FAT32 uden at det der er på harddisken bliver slettet ? Hvis ikke jeg kan det hvad gør jeg så ?..... Håber at høre fra nogen snart da jeg står og skal til Spanien og have den med derned
![]() |
|
APPLE SUCKS...........
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vil ikke hjælpe dig da filerne stadig vil være for store og derfor ikke kan være på filsystemet.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Bananabot ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Problemet er jo ikke harddiskens kapacitet, men at nogle formater ikke kan håndtere filer over 4 GB.
OT: er du sikker på du ikke mener fra FAT32 til NTFS? Det plejer jo at være FAT32 der ikke dur til store filer(over 4GB) |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4057 |
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4057 |
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Fjern dine filer fra harddisken og formater den til Fat32 derefter køre filmene igennem dvd shrink og bed den om at dele filerne op i 1gb
Så kan du overføre filmene til harddisken og det skulle virke |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1234 |
Der kan kun skiftes fra fat til ntfs uden datatab ikke den anden vej.
/ask |
|
![]() |
|
nyng32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 68 |
takker for alle svar. Jeg har en anden harddisk som er 6 år gammel som køre NTFS og den kan jeg sagtens ligge alle slags film ind på uanset størrelse ?.Ved godt jeg kan splitte dem op i mindre filer men det er cirka 60 film der skal ind så det vil nok tag et par dage at gøre det
![]() |
|
APPLE SUCKS...........
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Du kan sagtens smide film på en harddisk som kører NTFS, men problemet er at FAT32 ikke understøtter så store filer, derfor har du problemet.
Du kan ændre fra FAT32 til NTFS uden datatab men ikke den anden vej. |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Køb en medie-afspiller a la´ WD Tv Live...
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1234 |
Hvis det er en eller anden ekstern boks, så er der gode changer for at den kører en eller anden form for linux, og den kan derfor nok læse linux formaterne ext3 eller ext4 - det var måske værd at kigge nærmere på.
/ask |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Hvis din Blu-ray afspiller understøtter exFAT filsystemet så kunne det være en løsning, som understøtter store filer, men du vil stadigvæk skulle gemme dine filer midlertidigt et andet sted mens du formaterer dit eksterne drev til exFAT.
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |