|
Pana vt50 til Beolab 9 ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
agerley ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2013 kl. 21:01 |
Hej
Nogen der har et godt bud på hvordan jeg bedst tilslutter panasonic vt50 til et par beolab 9 højtalere. Har en B&O playmaker samt en lille DAC. Så kunne tilsutte dem til playmaker, men så mangler jeg en måde at styre volumen på højtalerne, da jeg ikke har nogen B&O fjernbetjeninig. 1) mulighed er høretelefonstikket, men det lyder ikke godt. 2) digital til DAC og videre til Playmaker, hvis det er muligt at programere en B&O fjernbetjening til at styre tv'et også. 3) TV har en Scart udgang/indgang. 21-Pin Input/Output AV1: AV In/Out, RGB In, Q-Link w/Cable adaptor (lower). Kan man få en preout signal her ? http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Viera+TV/NeoPlasma+TV/TX-P65VT50Y/specifications/9448444/index.html?trackInfo=true 4) andre muligheder. Håber i har nogle gode ideer derude. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19821 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du styre volumen direkte med en B&O fjernbetjening?
Så hedder den enten Beo4+Lintronic eller Beo5 så du kan styre fjernsynet. Klaus |
|
![]() |
|
agerley ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Tak for svaret Klaus.
Læste lidt om Beo5 hurtigt. Vil det sige at jeg bare skal fortælle B&O hvad mit setup er og så programerer de den for mig ? Ved du om man evt. selv kan programere den ? Michael |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Du kan ikke selv programmere den - med mindre du har en Lintronic-boks ironisk nok.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
sirgadget ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 137 |
Du kan sagtens selv programmere Beo5/6, det er bare ikke tiltænkt.
Du kan hente softwaren på beoforum.dk, der hentede jeg det, og har sel programmeret min Beo6. Med hensyn til tilslutning, ille jeg forsøge at ringe til bbuy.dk, de sælger noget der hedder en peolink Pana, tror det er præcis hvad du søger:) |
|
Mikkel Petersen.
Mit setup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |