|
HDTV test af Panasonic 47ET60 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2013 kl. 17:55 |
http://www.hdtvtest.co.uk/news/panasonic-tx-l47et60b-201302272699.htm
Her er så en test af et af Panasonic 2013 tv , God fornøjelse
![]() |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle tidligere pana må være yt ![]() |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
En lidt lunken "anbefaling" , som indikerer at det desværre heller ikke bliver i 2013 at det lykkes LCD/LED teknologien at hente de bedste plasma på rå billedkvalitet . Men den kan til gengæld så meget andet . . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
nu er det svært at spå om fremtiden men hvis betragtningsproblemet ikke løses er der langt endnu Jeg er skuffet over at man ikke kan sidde mange omkring en LED skærm...uden at blive skæv i nakken Jeg venter spændt på test af 65" VT60..skynd jeg nu med en test som endelig kvæler snakken om uovindelige Pio |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Nu er det jo heller ikke lige deres top model denne her. Ser frem til de større modeller
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |