|
DVD Brænder IDE? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Marts-2013 kl. 11:52 |
Nogen som ved hvor jeg køber sådan en. alle sammen kører Sata synes ikke de er til at opdrive nogle steder.
Tak
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1234 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Køb en brugt! Jeg er sikker på at der er mange her på forummet der sikkert har et liggende i gemmerne som du kan få til en slik.
/ask |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4719 |
Hej. Der er en tysker der har et restparti: Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
Ja jeg har ikke nogen liggende mere. Men hvorfor smider du ikke ca.kr. 250 for en ny ekstern USB brænder (2,5" som får strøm fra USB). Eller ser om de findes billigt på DBA.
Redigeret af kim.t - 03-Marts-2013 kl. 16:57 |
|
![]() |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Jeg er pænt sikker på at jeg har et liggende, send PM hvis du er interesseret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |