recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jeres "godkendelse" inden jeg køber
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jeres "godkendelse" inden jeg køber

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mjmusicianmj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2012
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Jeres "godkendelse" inden jeg køber
    Sendt: 02-Marts-2013 kl. 15:58
Jeg er lige på nippet til at købe prisvindende Q acoustics 2050i inkl. center ( til at starte med ) sammen med dette 
http://www.amazon.co.uk/Quality-18AWG-Loud-Speaker-Cable/dp/B003RVEJ3S/ref=pd_bxgy_ce_text_y

http://www.amazon.co.uk/QTY-20-Banana-Plated-Speakers/dp/B00369BWOA/ref=pd_sim_ce_2

hvilket skal stå i dette rum

http://tinypic.com/view.php?pic=dvgjg8&s=6       

Væg - væg: ca. 3,5 m
Gulv - top: ca. 2,15 m.

Er det en approval fra jeres side eller ville i vælge noget helt andet?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 16:34

Et hvert 2,5 kvadrat kabel er fint, kan købes mange steder AV Connection f.eks, eller hos mange faghandlere. http://www.av-connection.dk/?PGr=3376&ML=359 Kr. 139 for 10 M. De bananstik er noget billige, de holder ikke længe. Her er nogle bedre af metal. http://www.av-connection.dk/?PNo=01-082-5
Kr 189 for et komplet sæt.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 16:38
Tusind tak, jeg vil holde mig til de bananstik du nævner :)

Dog er jeg meget interesseret i, at høre hvad folk har at sige om højtalerne, da budgettet ligger inde for denne pris.

Jeg overvejer også Monitor Audio bronze serien...

Redigeret af mjmusicianmj - 02-Marts-2013 kl. 16:51
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 16:51
Øh.... har du hørt højtalerne - det er dine ører der bestemmer, absolut ikke vores dittoBig smile
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 16:52
Hej Hother

Nej, jeg har desværre ikke haft mulighed for at høre højtalerne.
Jeg tænkte blot om i havde erfaring med dem eller vil råde mig til at kigge efter noget andet.

Redigeret af mjmusicianmj - 02-Marts-2013 kl. 16:53
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 17:07
Jeh kender desværre slet ikke de nævnte højtalere. Blot sikre dig under alle omstændigheder, at du i givet fald kan sende dem retur, og at du har den nødvendige effekt til at drive demSmile
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 17:11
De vandt What hifi i bedste højtaler, 300 - 700 pund, så helt dårlige må de ikke være. Det samme inkludere tidligere modeller fra dem, som har vundet flere priser.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 19:42
Nu er det jo helt op til dig hvad du gør. Men som udgangspunkt ville jeg aldrig købe højtalere alene ud fra en anmeldelse.

Og jeg ville heller ikke købe højtalere uden at have hørt dem først. Det er næsten som et købe sin kone på internettetSmile
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Nu er det jo helt op til dig hvad du gør. Men som udgangspunkt ville jeg aldrig købe højtalere alene ud fra en anmeldelse.

Og jeg ville heller ikke købe højtalere uden at have hørt dem først. Det er næsten som et købe sin kone på internettetSmile

Nu bliver de fleste kvinder lidt skinger og trættende at høre på i længden, uanset hvor man har støvet dem op, de bliver ligesom lidt anmasende at lytte til. LOL

Redigeret af Hans j - 02-Marts-2013 kl. 19:48
Til top
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 23-Februar-2010
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 19:48

Tjek dette site igennem. http://www.canton.de/

Der er tests at læse, der er højttalere i alle afskygninger, og som hovedregel er de klasseførende, da det har været deres mål fra starten for over 40 år siden......
Og de er tysklands nr 1, og selvom nr 2 og 3 lægges sammen, kan de ikke være med på salgstal.

Tjek også reference siden, da har jeg de små 3.2 DC Tongue
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Nu bliver de fleste kvinder lidt skinger og trættende at høre på i længden, uanset hvor man har støvet dem op, de bliver ligesom lidt anmasende at lytte til. LOL
Og de fleste mænd kommer til at lyde som en sub med trafobrum, især når de sover LOL
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af mjmusicianmj mjmusicianmj skrev:

Tusind tak, jeg vil holde mig til de bananstik du nævner :)

Med mindre du piller dine højttalere til og fra flere gange om måneden, så drop bananstikkene.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu