|
Bedste NAS i 2013 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
sjussen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Marts-2013 kl. 07:51 |
|
Hej,
Vi er ved at bygge nyt hus, hvor vi har investeret i Flexcabling. Vi vil have en NAS, som skal opfylde følgende funtioner:Back-up af familiens foto's, private videoer, musik, film/tv etc., access til NAS fra alle værelser, deling af printer, DLNA- Streaming, syncronisering med Cloud, remote access og hvad der ellers måtte komme af gode tiltag. Jeg har kigget på nettet og tror at iOmega har en god løsning, men ved ikke om det er EZ back-up & Media eller det er StorCenter iX2 som er bedste løsning? Det som tiltaler med iX2 er RAID konfigurationen og den sikkerhed der ligger i dette, men i det daglige brug er det jo let adgang til og søgning efter filer på NAS som vi har brug for. Kan nogen give en god anbefaling til dette, evt. også alternative forslag ud fra egne erfaringer? |
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Synology ! Der ikke andre at anbefale desværre. Har selv Netgear man al support Apps. community Osv. SUCK'S ,Qnap er mange glade for ,men brugerflade og apps, skulle være lidt efter Synology.
|
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
|
Synology kan varmt anbefales :)
|
||
![]() |
||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
|
Nu skal der ikke gå religion i det a la APPLE/andet...
Men har en Sonology DS412+ stående og den har "ædt" alt rådt af programmer, som jeg har smidt efter den. Har aldrig været max. belastet endnu. Rammens brug har selvfølgelig været oppe over 50%, men den har altid været stabil.
Det er selvfølgelig heller ikke den mindste af modellerne, men den har mere end gjort det godt for mig. WAF-faktoren er også kommet i hus.
![]() |
||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
|
Husk at have anden backup af familie billeder osv end kun at have dem liggende på en NAS. Og den anden backup skal helst være et andet sted end dit eget hus, og RAID beskytter ikke mod tyveri, brand etc.
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
|
Du kender altså ikke til Qnap men tillader dig stadig at sige at alt andet en Synology ikke fungere ? Hmm... Troværdigt ![]() |
||
![]() |
||
Thomaszulu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 246 |
|
har synology DS710+... kan stærkt anbefale synology.. !! Det virker bare...
|
||
![]() |
||
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
|
Kører på tredje Qnap og er super tilfreds. Nem at konfigurere og kører upåklageligt. Qnap og Synology er kongerne, så vælger du en af dem tror jeg ikke du går helt galt i byen.
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
|
Har Synology 203 + og er fuldt tilfreds. Prøvede en billig en fra El-giganten, men måtte aflevere denne tilbage da den ikke var til at finde rundt i. Kan desværre ikke huske mærket.
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
|
kører pt med 2 stk qnap nas har tidligere brugt synology.
Begge er supper nemme og gode nas. men husk nu at købe nogle diske der er beregnet til nas brug. |
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
|
![]() |
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
|
Jeg er på min tredje Synology og kan kun anbefale dem. Har også høt meget godt om Qnap.
Synology har dansk grænseflade, jeg ved ikke med Qnap.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |