recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 3xTV-tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 3xTV-tuner

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Charlie Kilo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Charlie Kilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 3xTV-tuner
    Sendt: 21-Februar-2013 kl. 12:06
1. Hauppage HVR-4000 Tuner
HVR-4000 QUAD TV-Tuner til følgende signaler: DVB-T, DVB-S/S2, analog TV og FM radio. Alt originalt tilbehør medfølger. Original emballage haves
Sælges for 300

2. Digital Everywhere Floppy DTV
Floppy DTV DVB-T. Original emballage og tilbehør medfølger
Sælges for  200

3. Digital Everywhere Floppy DTV
DVB-S/S2 TV tuner. Original emballage og tilbehør medfølger
Sælges for 200

Få det hele til en samlet pris på 500

Købes alle dele på en gang får du yderligere en Floppy DTV adapter inkl. fjernbetjening således tuneren kan monteres i 3,5" bay og have direkte adgang til et CAM modul - sådan et smider jeg også med (ved dog ikke om det er til DVB-T eller S/S2) - og det var gratis ved køb af hele pakken!

Redigeret af Charlie Kilo - 12-April-2013 kl. 14:31

CK
Til top
mjmusicianmj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2012
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjmusicianmj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 13:23
hvor gammel er tranquil nas og har du kviterring ? Hvad er Max tb installeret total eller per disk ?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Charlie Kilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af mjmusicianmj mjmusicianmj skrev:

hvor gammel er tranquil nas og har du kviterring ? Hvad er Max tb installeret total eller per disk ?
Hej mjmusicianm

Ja, selvfølgelig har jeg en kvittering den lyder på £378. Den er fra foråret 2009, men har aldrig fungeret som NAS, men "ekstern" HDD når jeg har streamet film. Jeg har pt. en blanding af 1 og 2 Tb HDD, hvorfor jeg med sikkerhed kan sige at den kan have 10 Tb uden problemer.

CK
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Charlie Kilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 00:45
Prøver igen med en reduceret pris......

1. Luxa2 LM 200 kabinet:
HBO 1600,-

2. Tranquil NAS (uden HHD):
HBO 1600,-

Samlet pris for Kabinet, NAS, og alle TV-tunere reduceres også til 3700

CK
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 10:02
Jeg er muligvis blevet blind på mine gamle dage, men hvor i landet står tingene?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Charlie Kilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 10:22
Sorry, det er i Randers

CK
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 10:48
Tranquil BBS 2 NAS/Homeserver
har du nogle billeder af den, hvilke raid understøtters der ?
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 10:58
Det er ca sådan her den ser ud

Hvis det er modellen med controller kan den æde 3TB (4 af portene) og en indterne kan tag 2TB.

Kan være man kan firmware sig til større

Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Charlie Kilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 11:16
Det er modellen Wink
Her et billede af den der står hjemme ved mig

CK
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 12:58
ikke for at skambyde og ved godt du forventer mere, men vil alligevel ligge ud med at byde 1000 kr afhentet for  Tranquil BBS 2 NAS/Homeserver
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Charlie Kilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 14:04
Hej Hackerjac

Tak for tilbudet. Du har ret jeg forventer mere end, så ellers tak Smile

CK
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 14:55
jeg syndes der mangler en del inf fra dig, feks skal der instaleres noget styresystem såsom homeserver, hvis der skal følger der så licens med eller skal det købes ved siden af

og som jeg har spurgt om tidligre uden at få svar, hvilke raid understøtter den, 0, 1, 5, 10 eller hvad ?
Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu