|
Mastercard Gold - udvidet garanti. Apple prod. ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lassen.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Marts-2013 kl. 18:01 |
Hej.
Jeg skal ha købt mig en ipad, og vil gerne vide om mastercard Gold`s udvidede produktgaranti osse gælder for Apple produkter. Synes ikke rigtig jeg kan læse mig til det. På forhånd tak. Peter. Ps. Til de som ikke måtte vide det, så er det sådan, at hvis man køber udvalgte elektronik/hvidevarer med et Mastercard Gold, så gives der 3 års produktgaranti udover de 1-2 år som er der i forvejen.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu har jeg selv et sådan kort, mon dog ikke at det gælder for f.eks alle elektronikprodukter købt med kortet, produkter af en hvis værdi i hvertfald.?
Det er dog ikke derfor at jeg har kortet, det bruges næsten udelukkende til rejsebrug, med de fordele det også har til det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Lassen.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
Det satser jeg på. det er da en fin lille sidegevinst ved at have kortet.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hvor finder du at mastercard gold giver den ekstra garanti? Jeg kan kun læse mig frem til at man får 90 dages hændeligt uheld forsikring.
Dbh. Michael
|
|
![]() |
|
https://www.vestjyskbank.dk/privat/daglig-oekonomi/kort/mastercard-kreditkort/guld/produktforsikring?opendocument
De kalder det så ikke garanti, men forsikring.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Okay. Jeg kan dog ikke finde det ved andre banker.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Jeg tror det vil være klogt at rette henvendelse til det forsikrings selskab som er knyttet til kortet, kan se ved en hurtig gemmengang af betingelserne at der står en hel masse ting den ikke forsikrer, der i blandt mobiltelefon, jeg kender desvære godt hvordan nogle forsikrings selskaber fortolker forskellige ting, så ring/skriv tilæ selskabet og få et direkte svar
|
|
![]() |
|
noxity ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2011 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 86 |
iPad kan kun fortolkes som en computer. Frygten kunne være at den blev kategoriseret som en mobil, men da den ikke kan ringe, så kan man umuligt kalde det en mobil.
Det skulle altså være dækket, så længe den er købt på kortet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |