|
Samsung 50" Full HD LED Smart-TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nobody Skagen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2013 Sted: Skagen Danmark Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2013 kl. 14:33 |
Hej
Jeg har lige købt dette tv Samsung 50" Full HD LED Smart-TV UE50ES5505 men jeg synes det er alt for skarpt altså for meget lys på skærmen og billedet er kun rent uden gryn vis folk er helt tæt på kameraet. Er der andre der har erfangeringer med dette tv høre jeg gerne dårligt og godt ![]() Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel sagtens et spørgsmål om korrekt justering, det er ikke godt lige ud af kassen, Brug indstillingen Biograf, og juster derfra. Har et 7005, så det kan næppe nytte at justere ud fra de indstillinger som jeg har. Køb en kallibrerings DVD/BD, og indstil ud fra den.
Modellerne i 5000 serien er ikke de bedste, det skal være minimum 6000 serien, de har f.eks en bedre billedbehandling. Ligeledes gælder det også her at man bruger de rigtige indstillinger.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Du fik vel lidt guidance med fra din forhandler ?
|
|
![]() |
|
Nobody Skagen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2013 Sted: Skagen Danmark Status: Offline Point: 10 |
Hej igen
Tak til jer begge for svar.Nu er det købt i Elgiganten og der får man ikke noget med sig fra :-) Jeg må prøve at justere på det ellers bytter jeg det ud med et plasma for sådan et havde jeg før og det var ikke så lyst og med så meget kontrast Jesper
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Som skrevet tidligere, så er det et spørgsmål om korrekt justering, du kan ikke regne med at det er perfekt når du tager det i brug.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |