recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 50" Full HD LED Smart-TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung 50" Full HD LED Smart-TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nobody Skagen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Marts-2013
Sted: Skagen Danmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nobody Skagen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 50" Full HD LED Smart-TV
    Sendt: 06-Marts-2013 kl. 14:33
Hej
Jeg har lige købt dette tv Samsung 50" Full HD LED Smart-TV UE50ES5505 men jeg synes det er alt for skarpt altså for meget lys på skærmen og billedet er kun rent uden gryn vis folk er helt tæt på kameraet.
Er der andre der har erfangeringer med dette tv høre jeg gerne dårligt og godtWink

Mvh Jesper
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 15:17

Oprindeligt skrevet af Nobody Skagen Nobody Skagen skrev:

Jeg har lige købt dette tv Samsung 50" Full HD LED Smart-TV UE50ES5505 men jeg synes det er alt for skarpt altså for meget lys på skærmen og billedet er kun rent uden gryn vis folk er helt tæt på kameraet.

Det er vel sagtens et spørgsmål om korrekt justering, det er ikke godt lige ud af kassen, Brug indstillingen Biograf, og juster derfra. Har et 7005, så det kan næppe nytte at justere ud fra de indstillinger som jeg har. Køb en kallibrerings DVD/BD, og indstil ud fra den.
Modellerne i 5000 serien er ikke de bedste, det skal være minimum 6000 serien, de har f.eks en bedre billedbehandling. Ligeledes gælder det også her at man bruger de rigtige indstillinger.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 15:33
Du fik vel lidt guidance med fra din forhandler ?
Til top
Nobody Skagen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Marts-2013
Sted: Skagen Danmark
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nobody Skagen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 22:58
Hej igen
Tak til jer begge for svar.Nu er det købt i Elgiganten og der får man ikke noget med sig fra :-)
Jeg må prøve at justere på det ellers bytter jeg det ud med et plasma for sådan et havde jeg før og det var ikke så lyst og med så meget kontrast

Jesper
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 15:49

Oprindeligt skrevet af Nobody Skagen Nobody Skagen skrev:

det var ikke så lyst og med så meget kontrast

Som skrevet tidligere, så er det et spørgsmål om korrekt justering, du kan ikke regne med at det er perfekt når du tager det i brug.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu