|
Ny lejlighed, NYT BIO RUM |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2013 kl. 16:56 |
Hejsa
Så flytter jeg i ny lejlighed, og får derfor et rum kun til bio delen :) Jeg vil smide lidt billeder op af forløbet her. / Nick Redigeret af hafn - 07-Marts-2013 kl. 17:06 |
|
![]() |
|
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Disse stole er på ønskelisten:
|
|
![]() |
|
selve rummet (panorama)
![]() |
|
![]() |
|
så blev der malet lidt :)
![]() |
|
![]() |
|
fik købt en VM Acoustics S3
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Fik først øje på tråden nu ;-) Hvor stort er rummet? Og hvorfor "kun" et 78" lærred, når der tilsyneladende er plads til større?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 12:15 |
|
![]() |
|
rummet er ca 4 meter bredt og 4 meter dybt :)
overvejer også større lærred (fast ramme), men skal først lige få dette solgt, først hvis det er :) Lærredet har jeg haft 1 år, som blev sat op i vores tidligere lejlighed, da jeg havde mindre plads.
|
|
![]() |
|
Så kom stolene :) hylde til projektor burde være her på fredag. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Ser lækkert ud, hva er det for nogle stole? Ligner stof?
|
|
![]() |
|
stolene er lækre og ja de er i stof, Købte dem hos nicehome, som har lager i Århus, så jeg jelv kunne hente dem, og spare fragten :) http://boboonline.dk/product/skagen-biograf-sofa-4268/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |