|
S: Synology DS408 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2013 kl. 03:12 |
Hej Recordere.
Hvor meget kan denne Synology DS408 indbringe, uden harddiske?? Den befinder sig i Østjylland. Den har 512 MB Ram, men kan opgraderes. Redigeret af guldhammer - 06-Marts-2013 kl. 03:15 |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Svært at sige. Der er altid mange Synology til salg, men samtidig er det populære produkter. Som jeg kan se er det en 800MHz processor der sidder i, svarende til halvdelen af hvad der sidder i den mindste 4-bay unit de sælger i dag. Umiddelbart er DSM version 4.0 den sidste softwareversion boksen understøtter og vil derfor ikke kunne bruges til kommende features. En ny 4-bay med bedre specs koster ca. 2200,- så mon ikke du kan få et sted mellem 500,- og 1000,- kroner for den.
Blot mit gæt
![]() |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
kbfrahvv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
Hej Guldhammer
jeg vil godt byde 650 kr. +PP for den. eventuelt afhentet. (såfremt det ikke er helt på østkysten.)
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Den er reserveret til en som kommer imorgen og henter den.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
SOLGT!
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |