|
Digital Devices sammensætning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
QaxXxuZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2013 kl. 21:15 |
Jeg kan bare ikke finde ud af det med Digital Devices tunerne... Hvad skal man købe?
Jeg skal kun bruge dvb-c og ingen cam. Og med mulighed for så mange tunere som muligt. (8 i fremtiden er vist rigeligt) Og vigtigst af alt, når man sætter dem sammen, skal der så et antenne stik i hver kort, eller er det nok med at sætte i det første, da de andre jo bliver forbundet med andre kabler.
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har selv en Digital Devices Tuner Cine CT V6 som er dual tuner. Her er skal der kun antennestik ind et sted, så er der signal til begge. De har vist også en quad-tuner. Ellers kan flere af dem jeg har sættes sammen med et internt kabel. Jeg er dog ikke 100% sikker på om man så stadig kan nøjes med at sætte et antennekabel i, men det vil jeg tro.
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
Edit: Forkert svar
![]() Redigeret af Steen6400 - 09-Marts-2013 kl. 09:45 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
http://www.digitaldevices.de/DuoFlex_CT.html
er en fin oversigt over hvad der skal til og det kun med et kabel ![]() |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
QaxXxuZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2011 Status: Offline Point: 158 |
Mange tak for svaret
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |