|
KØBT *** : WD TV Live, 3. Gen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2011 Sted: 3400 Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2013 kl. 11:59 |
Hej alle
Jeg søger den nyeste version af WD TV Live. Er der nogen herinde som gerne vil sælge deres? Jeg bor nord for Kbh. Mvh Anders Redigeret af aaj - 12-Marts-2013 kl. 00:31 |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har den nyeste, der bare står og samler støv, da jeg aldrig fik den brugt pga overgang til xbmc. Den ligger bare i en kasse. Er vist nok med us stik, men har bare sat en omformer i. Bor dog i Aalborg.
|
|
![]() |
|
aaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2011 Sted: 3400 Status: Offline Point: 57 |
Hej Henning
Jeg kunne rigtig godt bruge den I DAG! Bringer du ud? ;) Troede at jeg havde en aftale med en på dba i går, men jeg måtte tro om... Er der andre? |
|
![]() |
|
Jacob Nielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Status: Offline Point: 54 |
Hej Anders Jeg har en jeg ikke bruger så meget, hvad vil du give? den befinder sig i Værløse. Mvh Jacob
|
|
![]() |
|
Hej Jacob
Værløse er jo herligt tæt på! Den fra dba, som jeg troede skulle være min, var et helt nyt fejlkøb. Den stod til 500,- ...så noget i den stil. Er dit eksemplar af nyeste generation? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |