recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - skift til yousee bredbånd, sløjfedåse!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

skift til yousee bredbånd, sløjfedåse!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: skift til yousee bredbånd, sløjfedåse!
    Sendt: 08-Marts-2013 kl. 19:56
Hejsa

Jeg overvejer at skifte mit internet fra fullrate ud med Yousee.

Men mit kabel tv, hvor det kommer ind i huset, går igennem en sløjfedåse, videre til mit loft, hvor jeg har fordeler/forstærker mv. (samme sted jeg har monteret netkabler mv.).

Men når/hvis jeg skifter til yousee, så ved jeg godt jeg skal montere sådan en her på loftet.. (da det er der netværket skal fordeles fra)

Men skal jeg gøre noget ved første antenne stik i huset? for jeg syntes ikke jeg kan se nogle af dem med sløjfe, til dem med returvej til data...
Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 14:38
Umiddelbart vil du skulle skifte den første dåse; måske med denne: http://www.wattoo.dk/freja-slutdaase-r-tv-da-mm8-65d-g-0987033381. Ellers vil returvejen ikke køre, som du selv er ude i.

Redigeret af Gun - 09-Marts-2013 kl. 14:38
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 14:44
Heyyy tak for link :)
Har sku ikke kunnet finde sådan en i sløjfe Thumbs Up så mange tak :)

så køber en sløjfe og en slut. så er det delt inden min forstærker kommer på :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu