|
K: Pioneer VSX-922-K eller Denon AVR-2113 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
perfectodk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2013 Sted: Vildbjerg Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2013 kl. 11:27 |
Hejsa
Jeg er på udkig efter en ny forstærker. Disse to er dem jeg har kig på - er der måske nogen der har fået sådan en i overskud de gerne vil sælge? Jeg har ikke lagt mig an på hvilken af det skulle være, da de hver især ser ud til at gode receivere med lidt forskellig indhold. Denon'en er måske lidt "tungere" men omvent lidt ældre... Men skriv hvad I har og hvad I vil have, så tager vi den derfra... /Lasse
|
|
![]() |
|
Romer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har set VSX-922-K er på tilbud hos Elgiganten, ikke sandt?
kr. 2676,00 http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/VSX922K/pioneer-7-2-surround-receiver-vsx-922-k |
|
![]() |
|
perfectodk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2013 Sted: Vildbjerg Status: Offline Point: 16 |
Jo det har jeg - men jeg er bundet lidt af et begrænset budget, så hvis der var en der havde haft den i et halvt års tid, så kunne jeg måske være den glade aftager :-)
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Slet ingen der har en af disse i overskud?
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Der er vist et endnu bedre tilbud i elgiganten på dem nu.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |