recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Finlux LED 46"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Finlux LED 46"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Finlux LED 46"
    Sendt: 10-Marts-2013 kl. 18:29
https://webshop.coop.dk/vare/finlux-46-led-tv-model-46flstr985l/6430027966753?kategorier=elektronik%2Ftv-dvd-og-tilbehoer%2Ftv%2Ffinlux

Kender i noget til Finlux
Så det idag, det så da godt ud

Er det Kina pis ?
Eller er der en "duft af birketræ"
E.L.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1036
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 18:43
Der er muligvis en duft af tyrkiske birketræer - da Finlux er en del af tyrkiske Vestel, angiveligt Europas største Tv-producent. 

Virksomheden står også bag mærker som Luxor og Telefunken, ingen af dem er kendt for superkvalitet, men måske er det okay til den relativt lave pris.
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2012
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 20:01
Altså jeg havde et 32" Finlux som jeg købte for en 4-5 år siden. Jeg brugte den dog primært til at spille xbox360 på og til det synes jeg faktisk den var bedre end min kærestes 2 år nyere Samsung. Jeg var godt tilfreds i hvert fald på trods af den lave pris. :)
Digital tuneren var dog ikke super god, men mon ikke de har fået styr på det. :)
LG E8 55” OLED
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu