|
S: Dell XPS |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2012 kl. 20:09 |
Hej
Jeg har et par ting som skal sælges som jeg lige ville høre hvad man skulle regne med at kunne få for. Det næste er en Dell studio XPS med core i7 2,8GHz, 8GB ram, 2TB HDD, TV tuner med DVB-T, Geforce GTX 260. Hertil en 22" hvid viewsonic skærm, Dell højttalersæt 2.1 og et logitech mus/tastatur MX3200. Hertil er der Win 7 Home Premium. HBO 3.500 I må endelig også gerne byde hvis det er noget I er interesseret i da det bare skal skydes afsted :) /Ulrik Redigeret af Ulrikwich - 10-Marts-2013 kl. 12:33 |
|
![]() |
|
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Kunne godt være interesseret i din Dell. hvor landet er det
Mvh
Henrik
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
København S
|
|
![]() |
|
Slet ingen som kan komme med et bud på hvad jeg skal tage for de ting?
Jeg ville nemlig gerne smide dem på den blå avis... Redigeret af Ulrikwich - 21-December-2012 kl. 20:20 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Ca pris på dell
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Problemet er jeg ikke umiddelbart ved hvad den er værd - ny pris er over 20k for det hele. Jeg havde håbet på 4-5k for det... (jeg fik heller ikke skrevet i den oprindelige at den har Blu Ray brænder) /Ulrik |
|
![]() |
|
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
Hvor stor HDD er der i iBook'en?
Har du evt. nogle billeder af den? Hvilket OS har den? Regner med det er A1133 (Mid 2005)? Fejler den noget? (bortset fra batteri sikker er død? :)
Redigeret af dimzen - 29-December-2012 kl. 06:28 |
|
![]() |
|
dimzen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2005 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 502 |
Er sælger på juleferie..? :)
|
|
![]() |
|
Beklager jeg ikke lige har svaret. Var på juleferie og er kommet hjem med en fantastisk influenza :( Jeg får lige taget nogle billeder i morgen. Mht batteri så kan den godt holde. Den siger 3 timer +.
40 gb hdd Modelbetegnelsen må du lige forklare hvor jeg finder :) Osx 10.4.11 Den fejler ikke noget. Den har naturligvis nogle små almindelige brugs ridser, ikke noget større. |
|
![]() |
|
Tænkte nok det var det, en del som er ramt af begge dele for tiden ;) Gå ind under "Om denne mac" -> "Flere omlysninger..." -> "Systemrapport" Så skulle den gerne stå ved "Model-id" :) http://www.everymac.com/mac-identification/where-to-find-apple-model-identifiers-model-id-machine-model-for-identification.html
|
|
![]() |
|
Det er den model du skriver.
og et par billeder:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Bump - opdateret priser, alt skal væk :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |