recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Logitech Harmony One+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Logitech Harmony One+

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Logitech Harmony One+
    Sendt: 10-Marts-2013 kl. 12:24
Et stk. Logitech Harmony One+, sælges for 500kr afhentet i Taastrup. Er købt den 17/12-2012. Men er brugt meget lidt. Og så kan jeg ligeså godt sælge den. Den fejler intet, og der er kvittering med.

Redigeret af flemming larsen - 10-Marts-2013 kl. 15:53
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 12:38
Den hapser jeg. Lader er vel med også?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Den hapser jeg. Lader er vel med også?
Ja, den er da med. Jeg kan ikke bruge den, til noget andet.Wink Der er alt med fra fabrikken.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 13:16
Blev den solgt.   For ellers kunne jeg godt være interesseret i afhentningen ....
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Blev den solgt.   For ellers kunne jeg godt være interesseret i afhentningen ....
Det er den højest sandsynligt. Jeg venter bare svar på min PM. Skulle det gå galt, så er det din.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 15:53
Og solgt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 16:27
Det var hurtigt du blev træt af den Flemming. Hvad skal du så ha' istedet?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg købte den fordi, at jeg havde problemer, med at få link til at virke på mit set up. Der er jo ARC på mit tv, og det virkede ikke rigtigt, så mine Apparater virkede ikke rigtig sammen. Men da jeg skiftede til en Sony BD, så kom det tilbage, og virker også med min nye Pana HDD. Så jeg bruger den ikke. Så kan jeg jo ligeså godt få lidt af pengene ind igen.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg købte den fordi, at jeg havde problemer, med at få link til at virke på mit set up. Der er jo ARC på mit tv, og det virkede ikke rigtigt, så mine Apparater virkede ikke rigtig sammen. Men da jeg skiftede til en Sony BD, så kom det tilbage, og virker også med min nye Pana HDD. Så jeg bruger den ikke. Så kan jeg jo ligeså godt få lidt af pengene ind igen.Smile
Ok, troede det var for at slippe for flere fj.btj.Tongue
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 20:02

Det var det også lidt. Da det ikke virkede, brugte jeg jo 3 fjernbetjeninger. Men nu bruger jeg kun 1.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 21:19

Det var det også lidt. Da det ikke virkede, brugte jeg jo 3 fjernbetjeninger. Men nu bruger jeg kun 1.
Godt så!LOL
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 22:09
Du skulle have givet den lidt mere tid,   Du skifter sikkert udstyr igen hvor den sikkert passedé ind.

Dit problem med den burde også kunne løses
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu