|
Panasonic G20 tænder på EC/DVD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
agerbek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2013 kl. 00:56 |
Hej ! Efter at jeg har fået en Panasonic BDT220 Blu-ray og tilsluttet den til mit Panasonic G20, fungerer tænd af TV'et ikke længere som før. Tidligere kunne jeg eks. holde tasten '2' nede i kort tid, så ville TV'et tænde og vælge den kanal jeg har indstillet til kanalplads 2. Nu fungerer det ikke helt på samme måde, TV'et starter som tidligere, MEN efter et par sekunder skifter TV'et til EC/DVD indgang. Jeg må så trykke på 'TV' tasten for at komme tilbage til TV visning. Har prøvet at ændre på VIERA Link indstillinger, det gjorde ingen forskel. Er der et lyst hoved som har et tip til hvordan jeg får TV'et til at starte direkte med TV visning på en given kanal ? M.v.h. Poul |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19821 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slå viera link fra...
Klaus |
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Tror du kan løse det med Hotel mode Hotel mode vejledning: |
|
![]() |
|
agerbek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Hej KlausDM ! Tak for dit svar. Har prøvet at slå VIERA Link fra både på afspiller og TV, men det hjælper ikke, kun hvis jeg piller strømmen fra afspiller, virker det som jeg ønsker. M.v.h. Poul |
|
![]() |
|
Hej Gonardo ! Det er hermed prøvet, og det virker nu som ønsket ![]() Mange tak for hjælpen. M.v.h. Poul Redigeret af agerbek - 12-Marts-2013 kl. 00:05 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19821 |
Hotel mode får tv'et til at strte op på en specifik indgang.
Mit bud er at det er din "BR-ting" der melder sig ind og vil overtage kommandoen. Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |