|
SOLGT:Harmony Touch og Link sælges |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2013 kl. 17:26 |
Er endelig blevet færdig med at konfgurere Irule i huset, så alle tlf og tablets kan styre tv m.m Nu sidder jeg så med to Fjernbetjeninger som ikke længere er nødvendige.En Harmony Touch, købt i elgiganten i november og en Harmony Link købt på Ebay også i November. Jeg kan ikke finde kvittering på Touch men mener den kostede 1400 -1500,- Link gav jeg 78$ for. Begge som nye, husk Link kan kun benyttes med en Iphone eller Ipad Begge kan afhentes i Køge/Lille Skensved eventuelt Brøndby. Jeg har ikke noget hbo, men slå til priser er: Touch 899,- Link 249,- Redigeret af ridderdk - 11-Marts-2013 kl. 06:50 |
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 500 for touch
|
|
![]() |
|
broholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 115 |
550 afhentet for din touch
|
|
![]() |
|
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
Kan man stadig kun hente Link app'en vis man har en US konto ?
Mvh Danni
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Det vil jeg tro, sådan var det ihvertfald tilbage i november måned. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Fortrudt bud..
Redigeret af strecker - 07-Marts-2013 kl. 20:44 |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Byder 250 kr for Link afhentet.
|
|
![]() |
|
Skal jeg tage den med på arbejde :-) ?
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Ja tak ;-)
Jeg er på kontoret i uge 12 ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Hvis ingen andre vil byde over, er den din for spot pris
|
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Vil gerne afhente Touch i Brøndby for 600,-
Redigeret af trikker - 08-Marts-2013 kl. 15:57 |
|
![]() |
|
@trikker, lader den køre til søndag 20:00 og så er det din hvis ingen byder over. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |