|
Sort stof til HarboSAT10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonlanghoff ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 241 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Februar-2013 kl. 20:26 |
Hej,
Jeg står og skal bruge 3 eller 5 sorte frontstof til mine SAT10'ere. Anyone? M.v.h. Jon |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er det bare fordi de er grimme eller mangler du dem?
Har nemlig stoffe løst |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
Hej Jon.
Kan sgu ikke huske om jeg både har hvide og sorte til at ligge på loftet - tjekker lige næste gang jeg kommer derop, hvilket forhåbentlig bliver i næste uge.
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
jonlanghoff ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 241 |
Jeg har kun de hvide stof. Kan ikke huske om jeg har forlagt de sorte eller om de ikke fulgte med dengang; har altid kørt uden noget på højttalerne.
Bamse82: Lyder godt - jeg krydser fingre! |
|
![]() |
|
Jeg bumper lige den her!
Bamse82: Any luck?
Andre: Nogen chance for at nogen har sorte fronter liggende og samle støv??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |