|
SOLGT: Samsung Galaxy S2 + original bilholder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Marts-2013 kl. 13:59 |
Sælger min SGS2 (sort) grundet køb af anden telefon. Original emballage og bilholder + lader medfølger.
Jeg købte telefonen fra ny i 2011, af en gut som havde købt den til nedsat pris igennem hans Telia-abonnement. Kvitteringen har jeg vist derhjemme et sted.. Telefonen er i fin stand, dog med brugsspor hist og her - dog ingen større skrammer. Lige nu kører den CyanogenMod 10.1 og ClockWorkMod recovery. HBO: 1500,- Befinder sig i 2770 Kastrup. Sendes gerne, men for købers regning og kun imod forudbetaling. Billeder kan mailes på forespørgsel. Spørgsmål er selvfølgelig velkomne. Forbeholder mig retten til alt ![]() Redigeret af Davidp - 11-Marts-2013 kl. 12:47 |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |