recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Pioneer VSX-922-K eller Denon  AVR-2113
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Pioneer VSX-922-K eller Denon AVR-2113

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
perfectodk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Januar-2013
Sted: Vildbjerg
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perfectodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Pioneer VSX-922-K eller Denon AVR-2113
    Sendt: 08-Marts-2013 kl. 11:27
Hejsa

Jeg er på udkig efter en ny forstærker.

Disse to er dem jeg har kig på - er der måske nogen der har fået sådan en i overskud de gerne vil sælge?

Jeg har ikke lagt mig an på hvilken af det skulle være, da de hver især ser ud til at gode receivere med lidt forskellig indhold. Denon'en er måske lidt "tungere" men omvent lidt ældre...

Men skriv hvad I har og hvad I vil have, så tager vi den derfra...

/Lasse
Til top
Romer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Romer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 14:22
Du har set VSX-922-K er på tilbud hos Elgiganten, ikke sandt?
kr. 2676,00

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/VSX922K/pioneer-7-2-surround-receiver-vsx-922-k

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perfectodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 14:45
Jo det har jeg - men jeg er bundet lidt af et begrænset budget, så hvis der var en der havde haft den i et halvt års tid, så kunne jeg måske være den glade aftager :-)
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perfectodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 17:51
Bump
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perfectodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 09:52
Slet ingen der har en af disse i overskud?
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2013 kl. 10:32
Der er vist et endnu bedre tilbud i elgiganten på dem nu.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu