|
Defekt 5090h Sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Aruran ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2013 Sted: Ullerslev Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2013 kl. 19:52 |
Jeg har et Pioneer dpd LX5090h med et defekt mainboard som jeg ønsker at sælge.
Skulle du være interesseret, er du velkommen til at komme med et bud. Der er intet andet galt med tv´et. Der er ikke fod til og ej heller højtalere. Fyr et bud afsted. Tv´et er fra 2009 |
|
![]() |
|
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne godt være interesseret.
Stand på tv? Kvittering? Hvor er det købt? Hvordan har du konstateret defekt mainboard? Og slutteligt, men ikke mindst vigtigt, hvad forventer du af pris? Redigeret af dabp - 08-Marts-2013 kl. 10:25 |
|
![]() |
|
Aruran ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2013 Sted: Ullerslev Status: Offline Point: 8 |
Hej dabp
Standen på tv´et er rigtig fin/god, bortset fra det defekte Main Board. Ingen ridser eller skrammer. Der er naturligvis kvittering på tv´et Det er købt i Elgiganten i Odense. 21-03-09 Jeg har været i dialog med Pioneer og har beskrevet for dem hvad tv´et gør og har også haft en tråd på et amerikansk forum, og de begge bekræfter at det er et defekt Mainbord, når fejlkoden er som beskrevet, "led indikatoren blinker 8 gange." Mht. prisen er jeg nok nødt til at smide bolden over til dig og bede om et bud. :-) |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Går ud fra det står parkeret i Ullerslev.
Byder 500,- afhentet (i påskeferien)
Mvh JørgenT Redigeret af JørgenT - 08-Marts-2013 kl. 12:36 |
|
![]() |
|
Tak for dit bud, jeg vil nu lige se om der ikke skulle være en derude som vil give lidt mere...
Ellers ved jeg hvor jeg kan fange dig... |
|
![]() |
|
MartinAdam ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
Hvordan lyder 700?
|
|
- MartinAdam
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |