|
Solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2013 kl. 15:44 |
Ohøj.
Jeg har ovenstående i overskud, efter min Mac Mini har overtaget dens plads under husalteret.
Den fejler intet, dog er der ikke kvittering med... Så har nogen noget spændende at bytte med, hører jeg gerne nærmere... Evt. en kæmpe usb-hdd kunne være interessant. Ellers frist mig :-) Ved ren handel, er HBO 1300,-
/Rolf Redigeret af Rolf Lemmike - 20-Marts-2013 kl. 13:58 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kører også på hol.dk
|
|
![]() |
|
Hbo sat ned...
|
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Hvor i landet befinder den sig og hvad har du i tankerne som evt kunne indgå i byttehandel ?
Jeg har externe harddiske i overskud, 1tb interne diske i overskud, måske også nogle 2tb diske så har jeg også en WDTV Live den med Netflix og en masse andet pc hardware.... Desuden har jeg et 7.1 setup fra Canton, af ældre dato..... Men det ville være lidt nemmere at komme med et kvalificeret bud på noget som kunne indgå i bytte hvis jeg viste sådan ca hvad du evt er på jeg efter :)
|
|
![]() |
|
Nyere grafikkort (600-serien, 500-serien) 2-3 TB usbhdd, WD TV har jeg i forvejen :)
5,1 headset i stil med Turtle Beach kunne være int... Xbox m. kinect el. ps3 m. move kunne også være sjovt. Dune'en står i Maribo. Kan både afhentes og sendes.
|
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Ok, jer har desværre ikke en 2tb ekstern disk, men jeg har en Seagate Freeagent Desk 1.5tb, som jeg ikke bruger, det er sådan en fætter her:
http://www.seagate.com/external-hard-drives/desktop-hard-drives/freeagent-desk/ Den lader jeg gerne indgå som en del af handlen, hvis du er interesseret, så kan du komme med et evt pris foreslag :) |
|
![]() |
|
Det lyder såmænd ok... Jeg vil mene den er omkring en plov værd (Ny 2 TB koster 800,-), så 800,- oven i til mig, og så betaler vi hver vores fragt- Hvad siger du til det?
|
|
![]() |
|
Du sender bare en PB, så kan vi ta den der fra, henter den lige i kælderen og tjekker disken efter for fejl osv og får den formateret i dag, mener den har lidt overfladiske ridser på kabinettet, sender gerne billede af den når jeg kommer hjem i aften, så du lige kan se den inden vi handler færdig....
Hvordan lydder det for dig ?
|
|
![]() |
|
Det lyder fint, sender pm
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |