recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD-fest i hele marts på YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HD-fest i hele marts på YouSee

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HD-fest i hele marts på YouSee
    Sendt: 28-Februar-2013 kl. 11:14
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 14:59

Skal have fat i You See, og høre om man så i den Måned kan slippe for betaling af de kanaler, som haves extra, og som så er tilgængelig for alle i det tidsrum.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4804
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 16:28
Det kan man ikke...

Men hvis det er enkelt-kanaler (hvor du minimum skal have 4), så kan du jo benytte dig af retten til at skifte kanaler én gang om måneden, og så skifte til nogle nye kanaler fra 1. marts, og så tilbage til de oprindelige d. 1. april...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Det kan man ikke...

Men hvis det er enkelt-kanaler (hvor du minimum skal have 4), så kan du jo benytte dig af retten til at skifte kanaler én gang om måneden, og så skifte til nogle nye kanaler fra 1. marts, og så tilbage til de oprindelige d. 1. april...

Hvor er det skønt, nu er jeg endelig lykkelig

De er nu flinke hos YouSee....eller har de en skjult dagsorden ?
nej vel: det har da ikke noget med penge at gøre ?
E.L.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 10:35

hvordan kan det være jeg ikke kan se tv3 og dk4 alle de andre kanaler er åbne ?

der bliver lavet en fuld søgning på boksen som er en bluetinum
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 10:42

Det forstår jeg ikke har dem begge i HD på min BT.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 10:46
hvordan søger du på din boks fuld eller netværks søgning 

id er det ikke 100

tv3 + er der fint
Til top
tk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2011
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 10:53
Hej jetdirect/radiomanden

Har selv sådan en box og mangler nogle kanaler ved fuld
frekvenssøgning, kan få manglende kanaler ved at søge med
netværks-id men har dem så kun i HD vil også gerne modtage
SD hvis det er noget jeg vil optage.

Mener at når man laver en fuld frekvensssøgning med box
skal den finde alle kanaler og det gør den ikke !
Har skrevet til "hotline@hotlineservice.dk" ved.r problem
for 14 dage siden, men de svare ikke tilbage mere, er de
lukket ?

Mvh tk
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 10:56

Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

hvordan søger du på din boks fuld eller netværks søgning 

id er det ikke 100

tv3 + er der fint

Søgning med net 100 ja, LCN til. Søgning, så er de der alle sammen.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af tk tk skrev:

Har selv sådan en box og mangler nogle kanaler ved fuld
frekvenssøgning, kan få manglende kanaler ved at søge med
netværks-id men har dem så kun i HD vil også gerne modtage
SD hvis det er noget jeg vil optage.

Glem alt om kanalerne i SD udgave hvis du har You See, de vil som bekendt blive fjernet efter påske.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 11:05
jeg vil lige prøve lige din opskrift 

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 12:05
nu er det så prøvet og med id 100 og lcn på så kommer tv3 og dk4 godt nok i listen med boksen siger intet antenne signal og det gør den på alle kanalerne stort set 

hvis jeg laver en fuld søgning såkommer alle kanalerne pånår dk4 + tv3 og den viser de frie kanaler ok 

det skal siges vi har digital spejl fra yousee og er under en antenne forening hvor de så modtager de kanaler der sendes ud anolog fa foreningen selv ,digital fra yousee 

vi har grundpakken 

kan det tænkes der er spærret for de 2 kanaler 
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu