|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
blackbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() Sendt: 25-August-2006 kl. 03:30 |
hej alle har et hjemmebygget MCE 2005 som kører helt vildt godt har lavet tricket med USBBiosX hacket, så den går i dvale og kan startes op igen fra fjernbetjeningen, og det virker suverænt, det starter også fint op før optagelser og lukker ned et kvarter efter at optagelserne er slut men jeg oplever at hver nat kl 02.23 så starter det op af sig selv, og så slukker det tilsyneladende ikke før et godt stykke hen af formiddagen. jeg har ledt og ledt efter hvad der skulle kunne gøre at den starter op på nøjagtigt det tidspunkt hver nat, men kan ikke finde noget, jeg har en svag anelse om at det måske kan være når den opdaterer EPG´en via internettet, men er ikke sikker har i nogen gode ideer mvh
Carsten Larsen |
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Ja det er lige præcis det den gør, ændr tidspunktet med dette prog. |
|
![]() |
|
blackbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Hej psudo super mange tak for den løsning, det var lige hvad jeg manglede mvh Carsten |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |