recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - caseking tilbud på streacom fc5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

caseking tilbud på streacom fc5

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 34 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: caseking tilbud på streacom fc5
    Sendt: 15-Marts-2013 kl. 22:04

Caseking har i dag tilbud på streacom fc5 til 99 euro, hvilket må siges at være en god pris :)

Så check det ud hvis alligevel skulle til at købe, tilbuddet udløber kl 24

http://www.caseking.de/shop/catalog/10-Jahre-Caseking:_:616.html

Til top
sirvival3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 22:43
REKLAME!!!

Jeg tror, at du mener det godt, men jeg vil anbefale, at vi afholder os fra tråde med reklamer for specifikke firmaer. Måske undtaget når folk spørger efter et særligt produkt, hvor man så kan fortælle, hvor det kan købes og hvad ens egne erfaringer med firmaet er.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2013 kl. 00:01
Klap lige hesten..
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2013 kl. 00:50
Oprindeligt skrevet af sirvival3 sirvival3 skrev:

REKLAME!!!

Jeg tror, at du mener det godt, men jeg vil anbefale, at vi afholder os fra tråde med reklamer for specifikke firmaer. Måske undtaget når folk spørger efter et særligt produkt, hvor man så kan fortælle, hvor det kan købes og hvad ens egne erfaringer med firmaet er.
Tror du har misforstået det. At en bruger herinde vil gøre opmærksom på et godt tilbud han er faldet over, er ikke reklame, men "gyldig info". Det vi som brugere ikke ønsker er, at det er firmaet, eller deres samarbejdspartnere/venner der begynder at spamme os med "ligegyldig info", og det må være op til Moderator at vurdere om det er tilfældet.
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
sirvival3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2013 kl. 08:34
Så trækker jeg følehornene til mig!
Jeg kunne blot godt forudse en milliard forslag til særlige tilbud på dit eller dat, hvilket kunne gøre det særdeles svært at finde det man egentlig ledte efter.Vi kommer desuden nemt over i spørgsmålet om hvornår det er et godt tilbud og hvornår det er "gyldig info" samt en mistænkeliggørelse af den enkelte bruger for tilknytning til bestemte firmar.
Mange internetvirksomheder har medarbejdere der arbejder på at få deres firma (og produkter) til at fremstå positivt på Internettet, og det kan være rimeligt svært at tyde hvornår det er det ene og hvornår det er det andet. Dertil kommer fordelen ved at få sit firma nævnt både, for at få sit navn slået fast og for at fremstå højere i prioriteringen på søgemaskinerne.

Men som sagt, så trækker jeg følehornene til mig, da det åbenbart er opfattelsen at denne type indlæg er i orden - jeg beklager indlægget, da denne type om hvad vi må og ikke må, heldigvis ikke er det der ellers dominere forummet her.
Til top
Bruger udmeldt 34 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-November-2011
Sted: København
Point: 320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 18:42

Jeg har absolut ingen relation til caseking andet end at jeg er kunde. Jeg tænkte bare at et mediecenterkabinet der er ret lækkert og rimeligt uniks til halv pris var noget der ville interessere folk herinde - ville personligt blive glad hvis der blev oplyst om halv pris på en vare jeg selv stod og ville købe :)

Så, ingen reklame herfra, måske ligegyldig info ^o^ 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu