recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt
    Sendt: 16-Marts-2013 kl. 15:44
Ohøj.

Jeg har ovenstående i overskud, efter min Mac Mini har overtaget dens plads under husalteret.

Den fejler intet, dog er der ikke kvittering med...

Så har nogen noget spændende at bytte med, hører jeg gerne nærmere...
Evt. en kæmpe usb-hdd kunne være interessant. Ellers frist mig :-)

Ved ren handel, er HBO 1300,-

/Rolf 

Redigeret af Rolf Lemmike - 20-Marts-2013 kl. 13:58
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 18:48
Kører også på hol.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 12:02
Hbo sat ned...
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-December-2006
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 08:39
Hvor i landet befinder den sig og hvad har du i tankerne som evt kunne indgå i byttehandel ?

Jeg har externe harddiske i overskud, 1tb interne diske i overskud, måske også nogle 2tb diske så har jeg også en WDTV Live den med Netflix og en masse andet pc hardware.... Desuden har jeg et 7.1 setup fra Canton, af ældre dato..... 
Men det ville være lidt nemmere at komme med et kvalificeret bud på noget som kunne indgå i bytte hvis jeg viste sådan ca hvad du evt er på jeg efter :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 14:10
Nyere grafikkort (600-serien, 500-serien) 2-3 TB usbhdd, WD TV har jeg i forvejen :)

5,1 headset i stil med Turtle Beach kunne være int... Xbox m. kinect el. ps3 m. move kunne også være sjovt.

Dune'en står i Maribo. Kan både afhentes og sendes.
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2013 kl. 08:16
Ok, jer har desværre ikke en 2tb ekstern disk, men jeg har en Seagate Freeagent Desk 1.5tb, som jeg ikke bruger, det er sådan en fætter her:
http://www.seagate.com/external-hard-drives/desktop-hard-drives/freeagent-desk/

Den lader jeg gerne indgå som en del af handlen, hvis du er interesseret, så kan du komme med et evt pris foreslag :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2013 kl. 08:30
Det lyder såmænd ok... Jeg vil mene den er omkring en plov værd (Ny 2 TB koster 800,-), så 800,- oven i til mig, og så betaler vi hver vores fragt- Hvad siger du til det?
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2013 kl. 08:44
Du sender bare en PB, så kan vi ta den der fra, henter den lige i kælderen og tjekker disken efter for fejl osv og får den formateret i dag, mener den har lidt overfladiske ridser på kabinettet, sender gerne billede af den når jeg kommer hjem i aften, så du lige kan se den inden vi handler færdig....

Hvordan lydder det for dig ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2013 kl. 09:06
Det lyder fint, sender pm
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2013 kl. 13:58
Solgt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu