|
Beoplay A9 til stuen |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
beoplay86 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2013 Sted: danmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2013 kl. 13:32 |
|
Bor i et moderne hjem og synes derfor Beoplay serien passer perfekt indhar fået Beoplay A9 samt beoplayV1 40" tv.
nogen der har forstand på beo4 fjernbetjening? for ifølge B&o skulle man os kunne styre A9 med såkaldte beo4 fjernbetjening kan skrue op og ned, men man kan vel ikke slukke A9 uden fjernsynet tænder os eller?. lidt billeder af A9 i stuen :). flere billeder vil komme :) håber der er nogle der har lidt forstand på B&O på forhånd tak :) Redigeret af beoplay86 - 20-Marts-2013 kl. 14:07 |
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Interessant. Hvad er et moderne hjem? Et hjem med elektricitet og vand?
|
||
![]() |
||
beoplay86 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2013 Sted: danmark Status: Offline Point: 26 |
|
et moderne hjem :D jae kan du vel se. kunst på væggen moderne stil. hvis man altså har forstand på indretning vel og mærket ;).
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
B&O-TV tænder ikke når du trykker på "power"-knappen. Derudover så styrer du ikke lyden i A9 når Beo4 står i "TV"-mode, så det er et non-issue.
Men forklar mig lige: Hvis du har købt V1 og A9 - hvorfor har du så ikke allerede en Beo4, som du kan teste med? Redigeret af Torben Rasmussen - 20-Marts-2013 kl. 14:03 |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Stil og indretning afhænger af smag og andre personlige værdier som tillægges heri. Det er ikke noget man har "forstand på" - altså det er ikke noget universelt. Men pæne malerier.
|
||
![]() |
||
|
mange tak :D er kunstner så sætter jeg pris på har os lidt udstillinger. men ja det er en smagsag. men moderne stil du ved hvidt med lidt farvede malerier osv
|
||
![]() |
||
|
købte anlæget og tvet på samme tid. synes bare det var smart man kan styre det med en fjernbetjening så jeg ikke skal have min iphone eller ipad ved mig hele tiden. ja den skal stå på radio på fjernbetjeningen. men kan godt skrue op og ned men slukke kan jeg sku ikke ?
|
||
![]() |
||
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
|
For lige at dreje fokus væk fra "moderne stil" og "hvide vægge med farvede malerier" ... og i retning af, hvad de fleste af os er mest interesseret i at høre mere om ...
Hvordan er lyden så i disse højtalere? :)
|
||
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
||
![]() |
||
|
da jeg hørte den i Bang og Olufsen i Frederikshavn må jeg sige det vildt så meget lyd der kan komme ud af den forholdsvise lille højtaler. men spiller virkelig godt rigtig go bass, helt klart anbefaldes.
har haft A8 før, og spiller nok 40% højere. lejligheden er ca 76kvm og spiller den helt op.
|
||
![]() |
||
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
|
Ikke fordi tråden nødvendigvis skal handle om "god stil" - så vil jeg blot påpege at kabelføringen og tilslutningerne springer i mine øjne som "dårlig stil", længe før de andre ting imponerer :-)
Har man råd til B&O, har man også råd til at skippe Harald-Nyborg hjemme-installationen.
|
||
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
||
![]() |
||
|
Helt ENIG!! skal os noget kanal bakke på væggen. dog ikke indbygning i muren gider ikke det døj i en lejlighed når det ikke er en eje
|
||
![]() |
||
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
|
Nu når du går op i "god stil", så findes der løsninger hvor kablerne kan gemmes bag listerne :-)
God fornøjelse med produkterne.
|
||
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |