|
Star Citizen guild |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2013 kl. 17:25 |
Hej
Jeg har siddet og savlet meget over det kommende spil Star Citizen (se her), og har kigget efter en dansk/nordisk guild uden held. Jeg har derfor besluttet mig for at lave et selv. Der er indtil videre kun et meget begrænset forum, men jeg har masser af planer med hvad der skal ske. Skulle der være nogen herinde fra som selv har kigget på det, og vile være med til at starte et nordisk guild op, så kom forbi mit forum og registrer her Og lige for at understrege, så er det meget lidt oppe og køre - kun et sparsomt forum ![]() /Ulrik
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ret tidligt med guild eftersom at spillet først udkommer i 2014. Men jeg regner med at skulle have det, hvor meget jeg går op i det kan jeg så ikke sige. Har aldrig spillet denne type spil før. :)
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er rigtigt nok det er tidligt, men man kan ligeså godt få det gjort tidligt. Der er allerede begyndt at blive formet en del... :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |