recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Star Citizen guild
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Star Citizen guild

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Star Citizen guild
    Sendt: 20-Marts-2013 kl. 17:25
Hej

Jeg har siddet og savlet meget over det kommende spil Star Citizen (se her), og har kigget efter en dansk/nordisk guild uden held.
Jeg har derfor besluttet mig for at lave et selv.

Der er indtil videre kun et meget begrænset forum, men jeg har masser af planer med hvad der skal ske. Skulle der være nogen herinde fra som selv har kigget på det, og vile være med til at starte et nordisk guild op, så kom forbi mit forum og registrer her

Og lige for at understrege, så er det meget lidt oppe og køre - kun et sparsomt forum Tongue

/Ulrik
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2013 kl. 22:39
Ret tidligt med guild eftersom at spillet først udkommer i 2014. Men jeg regner med at skulle have det, hvor meget jeg går op i det kan jeg så ikke sige. Har aldrig spillet denne type spil før. :)
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2013 kl. 22:45
Det er rigtigt nok det er tidligt, men man kan ligeså godt få det gjort tidligt. Der er allerede begyndt at blive formet en del... :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu