|
Manglende HDMI signal fra PS3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
obelix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2013 kl. 10:31 |
Har en utålmodig knægt med manglende HDMI signal fra hans PS3
![]() Efter vi har haft hans PS3 med et andet sted henne for at spille, kommer der ingen signal op til Tv'et via HDMI stikket, det skal siges at det sted vi havde den med til hvor han skulle spille via en projekter, lykkedes det os ikke at koble den til. Vi har ofte haft flytte hans PS3 uden problemer, men nu er den altså gal..... Jeg har prøvet at "Nulstillet" signalet ved at trække stikket ud på bagsiden og derefter holde powerknappen nede indtil jeg hører både 2 og 3 bib, men intet virker. Er der en som har et godt råd, eller skal den sendes til rep. Har forgæves forsøg at lede efter et PS hotline nr at ringe til. Vh Rico |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad der KAN være sket, er at udgangen er brændt af, ved at der er foretaget tilslutning når udstyret er tændt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Fandt denne i et andet forum.
1 - Turn on TV and set input to port being used. 2 - Make sure PS3 is connected via correct cable. 3 - Power on PS3 via power button and HOLD IT for 5 seconds (release after the second beep). It should automatically configure your PS3 to the TV's native resolution for all settings. Måske prøv med et andet/nyt HDMI kabel. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Gør som Jever skriver.
Tænd hans PS3, til det TV den nu skal bruges ved, også vent til den bipper. Herefter skulle den gerne starte op igen hvorefter du skal vælge hvilken opløsning du vil bruge. Jeg har selv oplevet det flere gange og jeg kender andre der har oplevet det. Det er lige umiddelbart ret almindeligt og kommer når man skifter TV/benytter et andet TV. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |