|
V: Apple TV2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2013 kl. 11:26 |
Jeg har en Apple TV 2 som jeg overvejer at sælge. Den er jailbreaket med Firecore, og kan derfor uden problemer afspille fra NAS. Hvad ligger prisniveauet på i dag?
|
|
![]() |
|
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg starter gerne med et bud på 700
|
|
![]() |
|
MES4U ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 107 |
Klassikeren: Hvor i landet? :)
|
|
Samsung 55F8005
Denon AVR 4520 Dali Ikon 6 MK II Dali Ikon sub MK II Dali Ikon Vocal MK II Scandyna Minipod WD live Apple TV PS3 |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Nu vil jeg bare høre hvad prisniveauet er på, så jeg kan vurdere om jeg vil sælge. Men... den befinder sig i København.
|
|
![]() |
|
Rasmussen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2011 Status: Offline Point: 105 |
Herinde vil folk helst give lavere jo. Personligt satte jeg derfor min til salg på dba til 1000kr og solgt et par timer efter.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Fik 1200,- for min uden jailbreak og solgt samme dag. På DBA.
|
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Ja, det er mangel på viden der gør at folk vil give så meget for den, for i bund og grund handler det vel om at den kan jailbreakes og man derefter kan smide f.eks. XBMC på den ?
XBMC kan også nemt installeres på en Raspberry PI som kan erhverves ny for under 500 kr, og XBMC i sig selv understøtter f.eks. også Airplay ... Anyway, så ville jeg vil smide den på DBA :) det er nok der du får mest for den ;)
|
|
![]() |
|
XBMC kan også installeres på min, men er det ikke pt., da jeg synes den anden mediaplayer fra Firecore for mig fungerer bedre.
Tak for vurderingerne. Jeg tænker over det, og smider den på dba hvis det bliver aktuelt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |