recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Apple TV2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Apple TV2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Apple TV2
    Sendt: 23-Marts-2013 kl. 11:26
Jeg har en Apple TV 2 som jeg overvejer at sælge. Den er jailbreaket med Firecore, og kan derfor uden problemer afspille fra NAS. Hvad ligger prisniveauet på i dag?
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 11:36
jeg starter gerne med et bud på 700
Til top
MES4U Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Februar-2008
Sted: Randers,Denmark
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MES4U Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 11:40
Klassikeren: Hvor i landet? :)
Samsung 55F8005
Denon AVR 4520
Dali Ikon 6 MK II
Dali Ikon sub MK II
Dali Ikon Vocal MK II
Scandyna Minipod
WD live
Apple TV
PS3

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 11:49
Nu vil jeg bare høre hvad prisniveauet er på, så jeg kan vurdere om jeg vil sælge. Men... den befinder sig i København.
Til top
Rasmussen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Maj-2011
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 12:25
Herinde vil folk helst give lavere jo. Personligt satte jeg derfor min til salg på dba til 1000kr og solgt et par timer efter.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 13:16
Fik 1200,- for min uden jailbreak og solgt samme dag. På DBA.
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 13:21
Ja, det er mangel på viden der gør at folk vil give så meget for den, for i bund og grund handler det vel om at den kan jailbreakes og man derefter kan smide f.eks. XBMC på den ?

XBMC kan også nemt installeres på en Raspberry PI som kan erhverves ny for under 500 kr, og XBMC i sig selv understøtter f.eks. også Airplay ...

Anyway, så ville jeg vil smide den på DBA :) det er nok der du får mest for den ;)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 13:33
XBMC kan også installeres på min, men er det ikke pt., da jeg synes den anden mediaplayer fra Firecore for mig fungerer bedre.
Tak for vurderingerne. Jeg tænker over det, og smider den på dba hvis det bliver aktuelt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu