recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Manglende HDMI signal fra PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Manglende HDMI signal fra PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
obelix Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér obelix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Manglende HDMI signal fra PS3
    Sendt: 23-Marts-2013 kl. 10:31
Har en utålmodig knægt med manglende HDMI signal fra hans PS3

Efter vi har haft hans PS3 med et andet sted henne for at spille, kommer der ingen signal op til Tv'et via HDMI stikket, det skal siges at det sted vi havde den med til hvor han skulle spille via en projekter, lykkedes det os ikke at koble den til.

Vi har ofte haft flytte hans PS3 uden problemer, men nu er den altså gal.....

Jeg har prøvet at "Nulstillet" signalet ved at trække stikket ud på bagsiden og derefter holde powerknappen nede indtil jeg hører både 2 og 3 bib, men intet virker.

Er der en som har et godt råd, eller skal den sendes til rep.

Har forgæves forsøg at lede efter et PS hotline nr at ringe til.

Vh Rico
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 10:52

Hvad der KAN være sket, er at udgangen er brændt af, ved at der er foretaget tilslutning når udstyret er tændt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 11:16
Fandt denne i et andet forum.

1 - Turn on TV and set input to port being used.
2 - Make sure PS3 is connected via correct cable.
3 - Power on PS3 via power button and HOLD IT for 5 seconds (release after the second beep). It should automatically configure your PS3 to the TV's native resolution for all settings.

Måske prøv med et andet/nyt HDMI kabel.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 16:31
Gør som Jever skriver.
Tænd hans PS3, til det TV den nu skal bruges ved, også vent til den bipper. Herefter skulle den gerne starte op igen hvorefter du skal vælge hvilken opløsning du vil bruge. 

Jeg har selv oplevet det flere gange og jeg kender andre der har oplevet det. Det er lige umiddelbart ret almindeligt og kommer når man skifter TV/benytter et andet TV.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu