recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ud med yousee boxen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ud med yousee boxen?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2004
Sted: Hedensted
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ud med yousee boxen?
    Sendt: 23-Marts-2013 kl. 13:18
Har fået nok af Yousee sagem box'n ( fryser, og driller hele tiden )
derfor har jeg overvejet, om jeg bare skal købe en Clint dc5 ( det er til "Chefen" så hun kan optage film på )
skal nærmest ikke bruges til andet !  
Miljø't nu er : Antenneforening ( Yousee leverandør )->Sagem 3106 ->TV LG 50PS8000( DVB-C tuner )
Hertil er koblet Apple TV3 ( til Netflix)
Så bruger stort set kun Yousee box'n til at optage med.
Spørgsmål:   Vil Clint dc5 være et ok alternativ, eller skal jeg have en anden HDD optager?Confused

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 13:28

Hvis ikke der er betalingskanaler, så kan enhver kabelmodtager med optagemulighed bruges
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 16:23
Antenneforeningen får leveret "pakkerne" fra yousee! 
Så jeg forstår dig således at Clint er ok!  Skulle Du mon have andre/bedre forslag?  hører jeg gerne om demWink
Ps. glemte lige!   Nej jeg har kun "den store pakke fra foreningen"

Redigeret af blaller - 23-Marts-2013 kl. 16:26
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 16:55

Der er bl.a også fra Denver og BlueTinium. Optager på USB enhed. Filerne kan afspilles på PC og kan brændes til DVD.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 18:47
Takker Radiomanden, for en altid venlig og god hjælp, det er en fornøjelse, at læse dine indspark!
Tror jeg arbejder videre med Clint eller Den der LG 925???
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af blaller blaller skrev:

Antenneforeningen får leveret "pakkerne" fra yousee! 
Så jeg forstår dig således at Clint er ok!  Skulle Du mon have andre/bedre forslag?  hører jeg gerne om demWink
Ps. glemte lige!   Nej jeg har kun "den store pakke fra foreningen"

Det, Radiomanden mener med "betalingskanaler", er Ekstrakanaler eller ekstrapakker, som kræver programkort og evt. CA-modul. I stedet for at fare i flint over en Clint, så synes jeg, du skulle prøve LG'en. De der billigbokse kan godt være drilske!

Redigeret af turbo2 - 24-Marts-2013 kl. 10:39
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 11:29
Vi har anmeldt LG'en på flatpaelsDK, hvis du ikke allerede har set det.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 15:08
Kikker lige på LG'n, det skal være "tøsesikker" for det er til den langhårede derhjemme.
Ingen ekstra/betalingskanaler, så det skulle ikke give det store problem, at "skrotte" boxen.
Takker for jeres hjælp.
Lige en sidste!   Er der andre end LG'n ( i samme prisklasse) jeg burde overveje også?Approve
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 17:16

Samsung.?
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 11:49
Kan man "finde" HD kanaler på en Hdd-optager??
//Guldhammer
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 12:47
Ja dem alle
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu