|
KAN SLETTES |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2013 kl. 07:07 |
KAN SLETTES
Redigeret af Michaelsc - 07-December-2013 kl. 08:31 |
|
![]() |
|
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klassiker: Hvor? :-)
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
8230 Åbyhøj
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Har overvejet at koble et sæt gulvhøjtalere ind i mit system. Men jeg er i tvivl om, de måske er for store til omgivelserne. Min stue er kun ca 18 m3. Men den er kun opdelt af en halvmur til mit alrum der er 40 m3.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Jeg har dem i et rum som er ca. 14 kvm, og syntes de spiller fint. Du må meget gerne komme forbi og hører dem hvis det skulle have interesse?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |