|
Lissau plano fastramme 108 tommer sælges |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bimx70 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2013 Sted: Birkerød Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Marts-2013 kl. 16:19 |
En lissau plano 108 tommer med true Color dug
Super lærred Nypris med isf true Color dug ca 5800 Giv et bud Evt bytte med god sub eller pioneer bluray eller oppo Eller hdmi kabel på over 10 meter |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bud, 2000 kr.
|
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Såfremt det er fra ikke-ryger hjem that is... :-)
|
|
![]() |
|
Bimx70 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2013 Sted: Birkerød Status: Offline Point: 53 |
Hej
Lærred har jeh haft i kort tid,købte det selv brugt Der er ikke nogen der ryger her Du kan godt få det fra 2000kr Lærred har været skilt ad,da jeg ikke bruger det Mvh Birger Du kan ringe på 60657848 hvis du vil vide mere |
|
![]() |
|
jkk1989 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 268 |
Jeg byder gerne 2300,- og betaler porto, hvis det da kan sendes?
|
|
![]() |
|
Har desværre ikke emballagen
Så bliver lidt svært at sende Mvh birger |
|
![]() |
|
Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg er overbudt eller det ikke er aktuelt fordi det skulle sendes?
|
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
Kan du lægge et billede på?
|
|
![]() |
|
Hej binnerup
Jeg har ikke noget embalage til sende lærred i Desværre Du har ikke evt nogle bekendte på Kbh-Sjælland der kan modtage lærredet for dig |
|
![]() |
|
Lærred er skilt ad
Det ligner bare dem man kan Google på nettet eller se i hifiklubben |
|
![]() |
|
Hej igen binnerup
Har vist bladet dig sammen med anden byder Lærred er til salg hvis du vil have det |
|
![]() |
|
Jeg sender en PM.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |