|
V: XTZ 99.25 center |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2013 kl. 11:37 |
Hej.
Jeg har planer om at skifte fra surround til stereo og vil derfor gerne have en vurdering af min XTZ 99.25 center. Den er købt hos Dans TV og Hifi og er med kvittering. Den er cirka 2,5 år gammel og er god stand med en undtagelse af et par ridser på undersiden af centeren. Nyprisen er 3299,- + fragt, så jeg forestiller mig noget i retningen af 1500-2000 kr. Men kom gerne med en vurdering. Mvh Michael
Redigeret af mkirkelund - 21-Marts-2013 kl. 11:38 |
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
25'eren er kun i pianolak, ik?
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Jo, det er korrekt.
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
Står der også 3299 på din kvittering? Mener at de var noget billigere dengang. Det er også mk1 ikke?
Jeg har selv lige købt er sæt 99.26 mk1 inkl standere til 3100kr så jeg ville nok nærmere vurdere den til et steds imellem 1000-1500 |
|
![]() |
|
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
Berdel er ret sikker på at mkirkelund ikke forsøgte at få en vurdering af hvad hans højtaler er værd. Folk der er interesseret, kan byde som de ønsker at betale, din vurdering lyder ikke som et bud?
@Lund hva pokker går du over til Divine eller hvad er planen? :D |
|
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
|
![]() |
|
Hyl @ Det var faktisk for at få en vurdering over værdien af det. :-) Men synes selv 1500 kr. virker rimeligt for den. Derudover mener jeg kun 99.25 findes i mk1 versionen.
Nope. Eller det kan være det kommer! Planen er nu at gå over til stereo og med tiden måske udvide til noget surround igen. Beholder min subwoofer og bagkanaler indtil videre.
|
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Havde den bare været i mat sort, så den matchede resten af mit sæt :-/
|
|
![]() |
|
Vi kan bytte dine matsorte 99.36 med mine piano 99.36 ;-)
|
|
![]() |
|
Hehe For det første bor jeg i det mørke Sønderjylland, så fragt mæssigt giver det et problem :-P
Ud over det så har jeg en 12.16 sub i mat sort også... ;-) Og så kan jeg også bedst lide de mat sorte....
|
|
![]() |
|
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
Hej
Jeg vil gerne byde 1300,- afhentet.
Mvh
Thomas
|
|
![]() |
|
Hej Thomas. Jeg noterer dit bud indtil videre, men sælger først centeren når jeg har solgt min surround receiver :-)
|
|
![]() |
|
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
Helt i orden.
Hvis du sælger din surround receiver først vil der så være mulighed for at høre centeren spille ved afhentning?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |